.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آثار سیل نوشهر همچنان ادامه دارد

امام جمعه نوشهر به سیل نوشهر اشاره کرد و افزود: درست است که ظاهر شهر به وضع عادی برگشته است، اما آثار سیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با تسلیت ایام سوگواری و تاسوعا و عاشورای شهیدان کربلا بر لزوم توجه به سیره شهیدان کربلا به ویژه حضرت ابوالفضل تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل العباس مظهر غیرت، معرفت، ولایت‌مداری، عبادت و شجاعت، ادب و وفا، تواضع، ایثار و تسلیم بودن در برابر امام و ولایت‌پذیری و بصیرت بود، اظهار داشت: عزاداری‌های محرم باید زنده کننده این صفات در ما باشد.

مشایخ همچنین با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز ظهر عاشورا ادامه داد: عزادارن حسینی و هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری نباید فراموش کنند که هدف از قیام امام حسین چه بوده و باید نماز اول وقت ظهر عاشورا باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 5 آذر و سالروز تاسیس بسیج به دستور امام خمینی(ره)، همزمانی آن با ایام محرم را مورد اشاره قرار داد و پاسداشت فرهنگ عاشورایی را از وظایف بسیج عنوان کرد.

خطیب جمعه نوشهر همچنین به دستور رهبر معظم انقلاب درباره سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور به سخنان ایشان در این باره اشاره داشت و گفت: هم کار قوه مقننه و هم اعلام آمادگی قوه مجریه در این مورد خوب است اما چون دشمن در حال سوء استفاده از این مسئله است بهتر است که این موضوع پایان یابد.

وی حفظ مصالح مملکتی که در پی آن آرامش مردم سبب می‌شود را از جدی‌ترین وظایف قوای سه گانه برشمرد.

مشایخ همچنین به جنگ 8 روزه غزه اشاره کرد و بیان داشت: پیروزی غزه و پذیرفتن شرایط آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها نشان‌دهنده افول قدرت انها و افزایش قدرت مردم مظلوم است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به سیل نوشهر اشاره داشت و افزود: درست است که ظاهر شهر به وضع عادی برگشته است اما آثار سیل همچنان ادامه دارد.

مشایخ بیان داشت: مسئولان رده بالای استانی و ملی باید برای جبران خسارت‌های مادی که به مردم و زیرساخت‌های شهری و روستایی وارد آمده است هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی در پایان از اختصاص شماره حساب ویژه سیل نوشهر در بانک ملی این شهرستان خبر داد و خواستار کمک‌رسانی مردم به همشهریان خودشان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.